Det at drive en webshop kræver et godt system og en god måde at arbejde på og stadig er det ikke altid lige let. Det samme kan man sige om en B2b webshop, det kræver også et godt system at arbejde med, hvis man vil yde den bedste service/købsoplevelse muligt. Det er ikke kun en privat webshop, der skal fungere super effektivt, det skal en B2b webshop også kunne. Selvom at man som kunde, skal kunne købe vare ind til sin egen forretning, ligesom man gør som privatkøber, bare til sig selv, så fungerer det alligevel på en lidt anden måde. Og dette betyder at der skal være et system, der kan håndtere de specifikke krav, så man for den bedste oplevelse muligt. Det kan du få hos www.navipartner.dk, hvor man kan få et overblik over en løsning, der kunne være perfekt for ikke bare dig, men også dine kunder.
Hvorfor der er brug for et andet system til B2b webshop
Det vigtige er at man har med B2b kunder at gøre med, hvilket stiller nogle krav. Kunderne skal kunne bestille større partier hjem af vare fra B2b webshop, måske skal de bruge 50 par sko eller 450 vaskeklude, som de selv kan videresælge. Derfor skal de have den mulighed. Hvad mere er: skal der også kunne differentieres mellem hvilke produkter specifikke kunder har adgang til. Dvs. at nogle kunder har kun mulighed for at købe f.eks. mobilcovers og andre har kun mulighed for at købe ure fra ens webshop. Der vil her være tale om to vidt forskellige kunder, som har to vidt forskellige forretninger og derfor har brug for hver deres produkter. Derudover skal der være mulighed for at kunne få et overblik over, alt det indkøbte fra hver kunde, både så man selv kan følge med i hvad der er solgt og så kunderne selv individuelt ved, hvor meget de nu har købt for. For at gøre det kort betyder det, at systemet skulle kunne håndtere forskellige kunder, som har vidt forskellige købsvaner.
Comments are closed.